flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок оскарження неналежної поведінки працівника апарату суду

Порядок оскарження неналежної поведінки працівника апарату суду

 

Скарга чи заява щодо неналежної поведінки працівника апарату суду подається на ім»я голови суду або керівника апарату суду, а якщо таким працівником є сам керівник апарату чи його заступник, – то до голови суду.

Скаргу (заяву) слід викласти у письмовій формі та надіслати на адресу суду поштою, або передати її працівнику апарату суду, відповідальному за приймання судових справ і кореспонденції (копію скарги зі штампом суду та реєстраційним номером бажано залишити у себе). Після реєстрації скарги (заяви) її передадуть керівнику апарату суду або голові суду, який зобов’язаний розглянути скаргу (заяву) і письмово повідомити Вас про результати перевірки і суть прийнятого рішення.

Скаргу (заяву) також можна заявити усно під час особистого прийому керівництвом суду.

В разі наявності відомостей про вчинення працівниками апарату злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України, необхідно звернутися з відповідним повідомленням або заявою про злочин до правоохоронних органів.

 

Скарга чи заява щодо неналежної поведінки працівника апарату суду має бути:

1.      Подана у письмовій формі;

2.      Викладена чітко та обґрунтовано;

1)      найменування органу, посадової особи, якому (якій) адресується заява;

2)      прізвище, ім»я, по – батькові  скаржника, адреса місця проживання, номер телефону, адреса електронної пошти ( у разі наявності);

3)      назва документа ( скарга чи заява щодо неналежної поведінки працівника апарату суду );

4)      інформація про те, у чому саме полягають неналежні дії  працівника суду з посиланням на докази, які підтверджують викладені обставини;

5)      вимоги, які висуваються у зв»язку з неналежною поведінкою працівника апарату суду;

6)      перелік доданих  матеріалів;

7)      підпис скаржника із зазначенням дати.

 

            Якщо скарга (заява) подається від імені особи її представником, повноваження представника мають бути підтверджені відповідним документом, зокрема довіреністю.