flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування щодо роботи суду

06 жовтня 2016, 13:36

На виконання рішення Ради  суддів України від 12 травня 2016 року №35 Старосинявським районним судом було проведено заходи що стосувалися Системи оцінбювання робюоти суду при проведенні рроботи оцінювання роботи суду станом на 01 жовтня 2016 року.


Таблиця узагальнення базової інформації про суд

 

1 Кількість суддів за штатним розписом   - 3

2 Фактична кількість суддів  - 2

3 Кількість працівників апарату суду за штатним розписом - 17

4 Фактична кількість працівників апарату суду - 16

5 Загальна площа суду – 842,50

6 Кількість кабінетів суддів - 3

7 Кількість залів судових засідань - 2

8 Необхідне фінансування суду за бюджетним запитом на звітний період (рік)

9 Бюджетне фінансування суду на звітний період (рік)

10 Фактичне фінансування суду за звітний період (рік)

11 Загальна кількість державних комп’ютерів у суді - 12

12 Кількість державних комп’ютерів у робочому стані у суддів -1

13 Кількість державних комп’ютерів уробочому стані у працівників апарату суду -10

14 Кількість державних комп’ютерів у робочому стані, об’єднаних у локальну мережу - 11

15 Кількість державних комп’ютерів у робочому стані з доступом в інтернет - 11

16 Кількість систем звукозапису судових процесів у робочому стані - 2

17 Кількість принтерів у робочому стані в суді -9

18 Кількість розглянутих справ за попередній звітний період ( за 2015 рік)  - 968

19 Залишок нерозглянутих справ на 1-е число поточного звітного періоду ( станом на 01.01.2016 року ) – 45

20 Залишок нерозглянутих справ понад 1 рік на 1-е число поточного звітного періоду ( станом на 01.01.2016 року ) – 1

21 Кількість справ, що були в суді за станом на 1-е число поточного звітного періоду, але ще не пройшли реєстрації( станом на 01.01.2016 року ) – 0

22 Кількість справ, що надійшли з 1-го числа поточного звітного періоду по останнє число поточного звітного періоду (станом на 01.10.2016 року) -  753

23 Розглянуто справ з 1-го числа поточного звітного періоду по останнє число

поточного звітного періоду (станом на 01.10.2016 року) -  720

24 Залишок нерозглянутих справ на останнє число поточного звітного періоду(станом на 01.10.2016 року) - 76

25 Залишок нерозглянутих справ понад 1 рік на останнє число поточного звітного  періоду (станом на 01.10.2016 року) - 4

26 Кількість справ, що були в суді за станом на останнє число поточного звітного  періоду, але ще не пройшли реєстрації (станом на 01.10.2016 року) -  0

27 Загальна кількість звернень (скарг тощо) громадян та юридичних осіб до суду за попередній звітний період ( за 2015 рік ) - 1

28 Кількість звернень (скарг тощо) громадян та юридичних осіб стосовно неналежної організації роботи суду за попередній звітний період ( за 2015 рік)  -0

29 Загальна кількість звернень (скарг тощо) громадян та юридичних осіб до суду за поточний звітний період ( станом на 01.10.2016 року) - 4

30 Кількість звернень (скарг тощо) громадян та юридичних осіб стосовно неналежної організації роботи суду за поточний звітний період ( станом на 01.10. 2016 року) – 0

Додаток 2

Анкета внутрішнього опитування судді

 

Опитьано  двоє суддів суду: з них 1 чоловік та 1 жінка

 

Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?

Дайте відповіді за 5-бальною шкалою, де 5 – повністю задоволені, 1 – зовсім не задоволені, 0 – важко відповісти

I.1 Ваше робоче місце (наявність автономного робочого місця, стан меблів,

освітлення тощо)

I.2 Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників

проваджень)

I.3 Комп'ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їхня якість)

I.4 Забезпечення літературою та спеціальною пресою

I.5 Телефонний зв'язок

I.6 Доступ до інтернету

I.7 Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

I.8  Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання

тощо)

I.9 Можливості для підвищення кваліфікації

I.10 Справедливість та обґрунтованість навантаження (справ у провадженні)

I.11 Стиль управління, характерний для голови суду

I.12 Стосунки у колективі (соціально-психологічний клімат)

I.13 Зручність та комфортність залів судового засідання

I.14 Достатня кількість залів судового засідання

I.15 Достатність кваліфікації працівників апарату суду, з якими Ви працюєте

безпосередньо (помічник, секретар)

I.16 Стиль управління, характерний для керівника апарату суду

I.17 Графік роботи суду (час початку робочого дня, час обідньої перерви,

відпустки тощо)

I.18 Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у

позаробочий час

I.19 Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо

I.20 Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

I.21 Безпека у приміщеннях суду

         по вказаних піднуктах двоє суддів поставили 5 балів

 

II. Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими (тобто наявні ресурси використовуються не зовсім раціонально)? (Оберіть лише один варіант відповіді)

Я в цьому впевнений

Таке відчуття виникало досить часто

Інколи виникало

Не виникало;  вказаний пукт обрали дво суддів

Важко сказати

 

III. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти.

Голова Вашого суду....

III.1 є справжнім лідером колективу суду

III.2 підтримує та впроваджує все нове та передове

III.3 піклується про колектив

III.4 має високу професійну підготовку

III.5 є добрим організатором

III.6 користується авторитетом та повагою працівників апарату суду

III.7 забезпечує належне виконання рішень зборів суддів вашого суду

III.8 справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

III.9 контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

III.10 користується авторитетом та повагою суддів

III.11 вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та

громадськістю

III.12 проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань – підбір та

просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей

III.13 підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

III.14 проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації суддів

III.15 є коректним та ввічливим у службових відносинах

III.16 утримується від отримання подарунків та інших дій, що є несумісними

з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

III.17 не втручається у розгляд справ суддями, поважає їхню незалежність,

ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на них

III.18 Вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у

колективі, попереджати конфлікти та протистояння

         по вказаних піднуктах двоє суддів поставили 5 балів

 

IV. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти.

Керівник апарату вашого суду...

IV.1 є справжнім лідером колективу суду

IV.2 підтримує та впроваджує все нове та передове

IV.3 піклується про колектив

IV.4 вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі, попереджати конфлікти та протистояння

IV.5 має високу професійну підготовку

IV.6 є добрим організатором

IV.7 користується авторитетом та повагою працівників суду

IV.8 враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

IV.9 справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

IV.10 контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

IV.11 ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників

апарату судув спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним посаді чи обставинам

IV.12 вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та

громадськістю

IV.13 приймає неупереджені кадрові рішення – підбір та просування кадрів на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

IV.14 має взаєморозуміння з головою суду

IV.15 проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

IV.16 є коректним та ввічливим у службових відносинах

IV.17 утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними

з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як

такі

         по вказаних піднуктах двоє суддів поставили 5 балів

 

V. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти.

Збори суддів вашого суду...

 

V.1є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування

V.2 мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду

V.3 у своїх рішеннях відображають реальні потреби суду

V.4 обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду чи роботи

конкретних суддів або працівників апарату

V.5 визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій

справ відповідної юрисдикції за пропозицією голови суду

V.6 заслуховують звіти суддів, які обіймають адміністративні посади у

вашому суді, та керівника апарату суду

         по вказаних піднуктах двоє суддів поставили 5 балів

V.7 обговорюють питання щодо практики застосування законодавства,

розробляють відповідні пропозиції щодо вдосконалення такої

практики та законодавства, вносять свої пропозиції на розгляд вищого

спеціалізованого суду та Верховного Суду України;

         по вказаному підпункту двоє суддів поставили 1 бал

V.8 обговорюють питання, що виникають через неналежне фінансування

суду, і пропонують шляхи розв’язання окремих проблем;

         по вказаному підпункту двоє суддів поставили 1 бал

V.9 обговорюють проблеми і приймають рішення з питань функціонування

автоматизованої системи документообігу суду – двоє суддів поставили по 5 балів;        

         по вказаному підпункту двоє суддів поставили 5 балів

V.10  скликаються не рідше одного разу на три місяці

 Ні=1, Так=2 (  вказаний пункт постали двоє суддів)

 

VI. Виходячи з відомих Вам фактів та особистих вражень, спробуйте визначити, як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду.

(Оберіть лише один варіант відповіді)

Важко сказати

Практично завжди не збігаються

У більшості випадків не збігаються

У більшості випадків збігаються

Практично завжди збігаються -  вказаний пункт постали двоє суддів

 

VII. Спробуйте пригадати минулий тиждень – яку саме роботу чи окремі доручення Ви виконували? Визначте, який приблизно відсоток Вашого робочого часу було витрачено на види робіт (дії), що не мають прямого стосунку до підготовки та розгляду справ?

Такого не було -  вказаний пункт постали двоє суддів

До 10%

11–30%

31–50%

Більше, ніж 50%

 

VIII. Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому? (Оберіть лише один варіант відповіді)

 

Це відбувалося постійно

Досить часто -  вказаний пункт постали двоє суддів

Інколи

Ніколи

 

VIII.1. Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?

(Можетена обрати кілька варіантів відповіді)

Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно

Існує нерівномірність розподілу навантаження

Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі»

Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо)

Інша причина -  вказаний пункт постали двоє суддів

 

 

IX. Яка з наведених нижче оцінок може охарактеризувати Ваше навантаження (кількість справ, що перебувають у провадженні)? (Оберіть лише один варіант відповіді)

Навантаження не є надмірним (справ не так багато і більшість є не надто складними)

Справ не так багато, але деякі з них надто складні -  вказаний пункт постали двоє суддів

Справ багато, але в межах розумного (кількість не впливає на якість та своєчасність розгляду) - вказаний пункт постали двоє суддів

Навантаження до певної міри є надмірним (приблизно на 2030% більше, ніж мало б бути)

Навантаження є надмірним

 

X. Чи є корисними для Вас семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у

Вашому суді?

Дуже корисні

Швидше корисні, ніж ні

Швидше не корисні

Зовсім не корисні

         Двоє суддів від відповіді утримлися

 

XI. Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?

Дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

5 – не характерно; 4 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні;

2 – частково характерно; 1 – дуже характерно; 0 – важко відповісти

XI.1 Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення

керівництва до працівників

XI.2 Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх

коментування

XI.3 Недостатня чисельність працівників апарату

XI.4 Нерівномірність розподілу керівництвом суду серед суддів окремих

доручень чи видів робіт (що не пов’язані безпосередньо з розглядом

справ)

XI.5 Нерівномірність розподілу навантаження (справ) серед суддів через

недоліки автоматизованого розподілу

XI.6 Автоматизована система діловодства ускладнює роботу суду, а не

спрощує її

Двоє опитаних суддів по всіх підпунктах  поставили 5 балів

 

XII. Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі вашого суду?

Дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

5 – не характерні; 4 – швидше не характерні, ніж характерні; 3 – швидше характерні, ніж ні; 2 – частково характерні; 1 – дуже характерні; 0 – важко відповісти

XII.1 Доброзичливість, коректність, ввічливість

XII.2 Почуття належності до одного колективу

XII.3 Взаємодопомога, обмін інформацією

XII.4 Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

XII.5 Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх колег

XII.6 Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

Двоє опитаних суддів по всіх підпунктах  поставили 1 бал

 

XIII. Які зміни відбулися у вашому суді за останні 12 місяців?

XIII.1. Особисте навантаження

Зросло

Не змінилось

Зменшилось

Двоє опитаних судді  зазначили пункт – зросло

 

Покращилося

Не змінилося

Погіршилося

XIII.2. Умови праці (якість робочого місця)

XIII.3. Стан приміщення суду

XIII.4. Відносини у колективі

XIII.5. Організація роботи та управління судом

Двоє опитаних суддів по всіх підпунктах зазначили пункт - Не змінилися

ДОДАТКОВЕ ПИТАННЯ

(НА РОЗСУД СУДУ)

XIV. Які зміни відбулися у вашому суді за час перебування на посаді нинішнього голови

суду?

Покращилися

Не змінилися

Погіршилися

XIV.1. Умови праці (якість робочого місця)

XIV.2. Стан приміщення суду

XIV.3. Відносини у колективі

XIV.4. Організація роботи та управління судом

Двоє опитаних суддів по всіх підпунктах зазначили пункт - Не змінилися

 

 

Додаток 3

         Анкета внутрішнього опитування працівника суду

 

Опитано чоловіків - 3; жінок – 10.

I. Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?

Дайте відповіді за 5-бальною шкалою, де 5 – повністю задоволені, 1 – зовсім не задоволені, 0 – важко відповісти

I.1 Умови на Вашому робочому місці (наявність автономного робочого місця,

стан меблів, якість опалення, освітлення тощо);

         5 балів – поставили  7 працівників; 4 бали – 2 працівники; 3 бали – 4 працівники;

I.2 Зручність та комфортність приміщень суду для відвідувачів суду (учасників

проваджень)

         5 балів – поставили  11 працівників; 4 бали – 2 працівники;

I.3 Комп'ютеризація суду (достатність комп’ютерів та їхня якість)

         5 балів – поставили  7 працівників; 4 бали – 5 працівники; 3 бали – 1 працівник;

I.4 Забезпечення літературою та спеціальною пресою

         5 балів – поставив  1 працівник; 4 бали – 5 працівників; 3 бали – 7 працівників;

I.5 Телефонний зв'язок

         5 балів – поставили  7 працівників;  3 бали – 6 працівників;

I.6 Доступ до інтернету

         5 балів – поставили  12 працівників; 4 бали – 1 працівник;

I.7 Доступ та можливості використання локальної комп’ютерної мережі суду

         4 бали – поставили  3 працівники; 3 бали – 9 працівників; 0 балів – 1 працівник;

I.8 Стан приміщень суду (чистота, систематичність та якість прибирання

тощо)

         5 балів – поставили  7 працівників; 4 бали – 6 працівників;

1.9  Можливості для підвищення кваліфікації

         5 балів – поставили 13  працівників;

I.10 Перспективи професійного зростання

         5 балів – поставили  5 працівників; 4 бали – 5 працівників; 3 бали – 3 працівники;

I.11 Стиль управління, характерний для голови суду

         5 балів – поставили  13 працівників;

I.12 Відносини у колективі (соціально-психологічний клімат)

         5 балів – поставили  12 працівників; 4 бали – 1 працівник;

I.13 Зручність та комфортність залів судового засідання

         5 балів – поставили  13 працівників;

I.14 Дотримання принципів справедливості та обґрунтованості при визначенні

посадових обов’язків, розподілі навантажень чи доручень

         5 балів – поставили  13 працівників;

I.15 Стиль управління, характерний для керівника апарату суду

         5 балів – поставили  13 працівників;

I.16 Графіки роботи суду (час початку робочого дня, обідньої перерви,

відпустки тощо)

         5 балів – поставили  13 працівників;

I.17 Можливості для проведення дозвілля та спілкування членів колективу у

позаробочий час

         5 балів – поставили  8 працівників; 4 бали – 2 працівники; 3 бали – 1 працівник; 0 балів – 2 працівники;

I.18 Забезпеченість канцелярськими товарами, картриджами тощо

         5 балів – поставили  8 працівників 4 бали – 3 працівники; 3 бали  – 2 працівники;

I.19 Якість роботи автоматизованої системи діловодства в суді

         5 балів – поставили 11 працівників; 4 бали – 2 працівники;

1.20 Безпека у приміщеннях суду

         5 балів – поставили  8 працівників; 3 бали  – 5 працівників;

 

II. Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими (тобто наявні ресурси використовуються не зовсім правильно та раціонально)? (Оберіть лише один варіант відповіді)

Я в цьому впевнений

не відмічали;

Таке відчуття виникало досить часто

не відмічали;

Інколи виникало

відмітили  8 працівників;

Не виникало

відмітили 2 працівники;

Важко сказати

відмітиди 3 працівники;

 

 

III. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти).

Голова Вашого суду....

III.1 є справжнім лідером колективу суду

III.2 підтримує та впроваджує все нове та передове

III.3 піклується про колектив

III.4 вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у

колективі, попереджати конфлікти та протистояння

III.5 є добрим організатором

III.6 користується авторитетом та повагою працівників апарату суду

III.7 забезпечує належну реалізацію рішень зборів суддів вашого суду

III.8 справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

III.9 контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

III.10 користується авторитетом та повагою суддів

III.11 вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та

громадськістю

III.12 проявляє неупередженість при вирішенні кадрових питань – підбір та

просування кадрів на підставі рівня кваліфікації та ділових якостей

III.13 підтримує взаєморозуміння з керівником апарату суду

III.14 проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

III.15 є коректним та ввічливим у службових відносинах

III.16 утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними

з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

         на всі підпункти  5 балів поставили 13 працівників;

 

IV. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти).

Керівник апарату вашого суду...

IV.1 є справжнім лідером колективу суду

IV.2 підтримує та впроваджує все нове та передове

IV.3 піклується про колектив

IV.4 вміє створювати позитивний соціально-психологічний клімат у колективі,

попереджати конфлікти та протистояння

IV.5 має високу професійну підготовку

IV.6 є добрим організатором

IV.7 користується авторитетом та повагою працівників суду

IV.8 враховує думки та побажання працівників суду при прийнятті рішень

IV.9 справедливо розподіляє окремі доручення та загалом навантаження

IV.10 контролює якість роботи працівників та своєчасність виконання завдань

IV.11 ніколи не пробує тиснути чи іншим чином впливати на працівників

апарату суду в спосіб, що є неетичним, незаконним або невідповідним

посаді чи обставинам

IV.12 Вміє налагодити взаємодію із засобами масової інформації та

громадськістю

IV.13 Приймає неупереджені кадрові рішення – підбір та просування кадрів

на основі рівня кваліфікації та ділових якостей

IV.14 Має взаєморозуміння з головою суду

IV.15 Проявляє активність у питаннях підвищення кваліфікації працівників

IV.16 Є коректним та ввічливим у службових відносинах

IV.17 Утримується від отримання подарунків чи інших дій, що є несумісними

з посадою та створюють конфлікт інтересів чи можуть сприйматись як такі

         на всі підпункти  5 балів поставили 13 працівників;

 

V. Будь ласка, зазначте, наскільки Ви погоджуєтеся з наведеними твердженнями, використовуючи 5-бальну шкалу, де 1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант:

і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 0 – важко відповісти.

Збори суддів вашого суду...

V.1 є авторитетним та незалежним органом суддівського самоврядування

V.2 мають реальний вплив на рішення, що приймаються керівництвом суду

V.3 в своїх рішеннях відображають реальні потреби суду

         на всі підпункти  5 балів поставили 13 працівників;

 

VI. Виходячи з відомих Вам фактів та особистих вражень, спробуйте визначити, як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду.

(Оберіть лише один варіант відповіді)

Важко сказати;

Практично завжди не збігається;

У більшості випадків не збігається;

У більшості випадків збігається;

Практично завжди збігається; 13 працівників вибрали вказаний підпункт.

 

VII. Спробуйте пригадати минулий тиждень – яку саме роботу чи окремі доручення Ви виконували?

         13 працівників зазначили виконувану роботу згідно посадових обов»язків.

 

VII.1. Яку частину робочого часу Ви витратили на виконання обов’язків (видів робіт), що прямо чи опосередковано не передбачені Вашими посадовими обов’язками (є не властивими для Вашої посади)?

Такого не було; 13 працівників вибрали вказаний підпункт.

Решта підпунктів не відмічалися.

До 10%

11–30%

31–50%

51% і більше

 

VII.2. Якщо такі випадки були, то чию роботу Ви виконували?

(Можна обрати кілька варіантів відповіді)

Іншого працівника апарату суду

Судді (суддів)

Керівника апарату

Голови суду (заступника голови)

Інше

 

Вказаний пункт не відмічався.

 

VIII. Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення  робочого дня або брати роботу додому?

Це відбувалося постійно

Досить часто

Інколи

Ніколи; 13 працівників вибрали вказаний підпункт.

 

VIIІ.1. Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?

(Можна обрати кілька варіантів відповіді)

Ваша кваліфікація та досвід ще не завжди дозволяють виконувати роботу вчасно

Існує нерівномірність розподілу навантаження

Загальне навантаження на суд є надто великим, тобто «не встигаємо всі»

Немає належних умов на роботі (відсутні або несправні комп'ютери тощо)

Інша причина

         Вказаний розділ не відмічався.

 

IX. Чи є корисними для Вас семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять

у вашому суді?

Дуже корисні;  7 працівників вибрали вказаний підпункт.

Швидше корисні, ніж ні;  6 працівників вибрали вказаний підпункт.

Швидше не корисні

Зовсім не корисні

 

X. Якою мірою наведене нижче є характерним для вашого суду?

Дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

5 – не характерно; 4 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 2 – частково характерно; 1 – дуже характерно; 0 – важко відповісти

X.1 Наявність фаворитів у керівництва, неоднакове ставлення керівництва

до працівників

X.2 Поширення чуток, висловлювання позиції щодо судових рішень, їх

коментування

X.3 Недостатня чисельність працівників апарату

X.4 Нерівномірність розподілу керівництвом суду окремих доручень чи видів

робіт

X.5 Автоматизована система діловодства ускладнює роботу апарату суду, а

не спрощує її

         на всі 5 підпунктів  5 балів поставили 13 працівників;

 

XI. Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі вашого суду?

Дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

1 – не характерно; 2 – швидше не характерно, ніж характерно; 3 – швидше характерно, ніж ні; 4 – частково характерно; 5 – дуже характерно; 0 – важко відповісти

XI.1 Доброзичливість, коректність, ввічливість

XI.2 Почуття належності до одного колективу

XI.3 Взаємодопомога, обмін інформацією

XI.4 Шанобливе ставлення до відвідувачів суду

XI.5 Обговорення та засудження неетичної чи неналежної поведінки своїх

колег

XI.6 Взаємоповага (повага до досвіду, знань та професійної кваліфікації)

         на всі підпункти  5 балів поставили 13 працівників;

 

XIII. Які зміни відбулися у вашому суді за останні 12 місяців?

XII.1. Особисте навантаження

Зросло

Не змінилось; вказаний підпункт відмітили 13 працівників;

Зменшилось

XII.2. Умови праці (якість робочого місця)

XII.3. Стан приміщення суду

XII.4. Відносини у колективі

XII.5. Організація роботи та управління судом

На вищевказані підпункти 13 працівників зазначили пункт - не змінилось

ДОДАТКОВЕ ПИТАННЯ

(НА РОЗСУД СУДУ)

XIІI. Які зміни відбулися у вашому суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?

XIІI.1. Умови праці (якість робочого місця)

XIІI.2. Стан приміщення суду

XIІI.3. Відносини у колективі

XIІI.4. Організація роботи та управління судом

         На всі підпункти 13 працівників зазначили пункт - не змінилось

 

 

Додаток 5

 

Бланк аналізу судової справи

Визначте, якою мірою для судового рішення є характерними:

1. Повнота застосування законодавства

- Посилання на законодавство відсутні, або мають формальний характер, або є надмірними  (такими, що ускладнюють сприйняття тексту)

- Є суттєві помилки у виборі НПА (неналежні акти або ті, що втратили чинність, тощо)

- Використано не всі НПА

- Загалом повне застосування належних норм матеріального права.      Зазначається вказаний підпункт

 

2. Розуміння законодавства (знання та правильність тлумачення)

 - Суттєві помилки у розумінні (тлумаченні) законодавства

- Окремі несуттєві помилки у тлумаченні нормативно-правових актів

- Загалом достатнє знання та правильне тлумачення законодавства. Зазначається вказаний підпункт

 

3. Використання правових позицій вищих судів (дотримання єдності судової практики), а також (якщо це на Ваш погляд необхідно чи бажано) прецеденти ЄСПЛ

- Принципово новий предмет розгляду (правові позиції вищих судів відсутні або нечіткі, суперечливі)

- Правові позиції вищих судів (ЄСПЛ) проігноровані суддею (хоча рішення їм не суперечить)

 - Рішення суперечить правовим позиціям вищих судів (чи ЄСПЛ)

 - Загалом правильне використання правових позицій вищих судів (за наявності посилань на них). Зазначається вказаний підпункт

 

4. Правильність оцінки юридично значимих обставин справи (їх повнота, достатність, доведеність тощо)

- Суттєві помилки в оцінках

- Несуттєві помилки в оцінках обставин справи

 -Обставини справи оцінені правильно. Зазначається вказаний підпункт

 

5. Повнота дослідження доказів, наявних у справі (наведених сторонами)

В апеляційному суді – повнота дослідження доказів апеляційної скарги

- Докази не досліджені або досліджені формально

- Докази досліджувались частково (наприклад, лише докази, наведені однією зі сторін)

- Докази досліджені повно та системно. Зазначається вказаний підпункт

 

 

6. Наведення мотивів прийняття чи неприйняття доказів сторін

- Мотивація відсутня або носить формальний характер

- Суттєві помилки у мотивації прийняття чи неприйняття доказів

- Мотивація загалом правильна, але є несуттєві помилки

 -Повне та правильне наведення та пояснення (розкриття) мотивації. Зазначається вказаний підпункт

 

7. Наявність у тексті рішення орфографічних, граматичних, синтаксичних та стилістичних помилок (що є очевидними для особи без спеціальної філологічної освіти)

- Велика кількість помилок, що є перешкодою в розумінні змісту рішення

- Значна кількість помилок, що не змінюють змісту рішення чи не ускладнюють його розуміння

- Окремі помилки

-Помилки відсутні. Зазначається вказаний підпункт

 

8. Повнота, чіткість та вичерпність формулювань резолютивної частини

- Резолютивна частина формулюється неповно та нечітко

- Формулювання є повним, але нечітким (наприклад, його важко зрозуміти)

- Формулювання резолютивної частини повні, чіткі та вичерпні. Зазначається вказаний підпункт

 

9. Простота та доступність стилю викладення рішення (тобто переважне використання загальноприйнятих термінів, словосполучень, висловів тощо, а не складних юридичних конструкцій)

- Загалом стиль надмірно ускладнений

- Окремі положення складно сприймаються

- Стиль простий та доступний. Зазначається вказаний підпункт

 

10. Можливість зрозуміти позицію та висновки суду особою, що програла справу (чи була притягнута до відповідальності) та має намір оскаржувати рішення

- Особа, що має оскаржувати це рішення, ймовірніше за все, його не зможе зрозуміти

- Незрозумілими можуть бути окремі положення

- Рішення є повною мірою зрозумілим. Зазначається вказаний підпункт

 

11. Можливість зрозуміти позицію та висновки суду особою без юридичної освіти, що

не була учасником провадження

- Така особа, ймовірніше за все, його не зможе зрозуміти

- Незрозумілими можуть бути лише окремі положення

- Рішення є повною мірою зрозумілим. Зазначається вказаний підпункт

 

 

12. Спробуйте дати загальну оцінку якості судового рішення, використовуючи 10-бальну шкалу, де 10 означає, що рішення відповідає всім критеріям якісного рішення, а 1 – незадовільна оцінка; 0 – важко дати загальну оцінку.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 0. Зазначається 10 балів

 

Додаток№6

 

Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (картка громадянського звітування)

 

Опитано 10 відвідувачів

 

Блок 1. Загальна характеристика респондента

1. Вік:

18–25 років; опитано – 2 відвідувача,

26–39 років; опитано – 4 відвідувача,

40–59 років; опитано – 3 відвідувача,

60 років і старше; опитано – 1 відвідувача

 

3. Стать:

Чоловіча; опитано – 6 відвідувачів,

Жіноча; опитано – 4 відвідувачі

 

2. Рівень освіти:

Середня та неповна середня; опитано – 4 відвідувача,

Базова вища; опитано – 1 відвідувача,

Повна вища; опитано – 5 відвідувачів.

Інше (вкажіть) _______________

 

4. Наявність вищої юридичної освіти:

Так ; опитано – 2 відвідувачі,

Ні; опитано – 8 відвідувачів

 

5. Де Ви проживаєте:

В населеному пункті, де розташований цей суд; опитано – 7 відвідувачів,

В іншому населеному пункті; опитано – 3 відвідувачі,

 

7. Ви вважаєте себе:

Бідним; з опитаних зазначили – 8 відвідувачів;

Нижче середнього статку; з опитаних зазначили – 2 відвідувачі;

Середнього статку

Заможним

Багатим

КН (код невідповіді)

 

6. У суді Ви представляєте:

Особисто себе (є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим); опитано – 8 відвідувачів,

Іншу особу (є адвокатом, юрист-консультантом); опитано – 2 відвідувачі,

Інше (вкажіть) _______________

 

8. Як часто Ви були учасником судового процесу:

Це мій перший судовий процесс; опитано – 8 відвідувачів,

2–5 разів;

6 разів і більше; опитано – 2 відвідувачі

 

9. В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:

Цивільний процесс; опитано – 8 відвідувачів;

Кримінальний процесс; опитано – 1 відвідувача;

Адміністративний процес

Справа про адміністративні правопорушення; опитано – 1 відвідувача

 

10. На якій стадії розгляду перебуває

Ваша справа

Розгляд справи ще не розпочато; опитано – 3 відвідувачі;

Справа перебуває в процесі розгляду; опитано – 2 відвідувачі;

Розгляд справи завершено (винесено рішення); опитано – 5 відвідувачів.

Інше (вкажіть) _________________________

 

11. Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому

Цілком обізнаний; опитано – 2 відвідувачі;

Загалом обізнаний; опитано – 8 відвідувачів.

Майже не обізнаний

Зовсім не обізнаний

КН

 

12. Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду

(1 – дуже погано, 5 – відмінно, 9 – КН)

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

 

Блок 2. Основна частина – оцінювання за вимірами якості

Дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу

(1 – цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 9 – КН).

Доступність суду

13.1 Чи легко Вам було знайти будівлю суду?

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

13.2 Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?

(Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь

на наступне питання)

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

13.3 Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля

будівлі суду?

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

14 Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через

обмеження охорони?

Yes – 1,

 No – 2;  10 відвідувачів  зазначили відсутність перешекод;

15 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть

безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

         5 балів – поставили 8 відвідувачів; 4 бали – поставили 2 відвідувачі

16 Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось

додзвонитися та отримати потрібну інформацію?

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

17 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та

безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов,

ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

18 Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-

консультанта) у разі необхідності?

         5 балів – поставили 3 відвідувачів; 4 бали – поставили 2 відвідувачі; 3 бали – поставили 3 відвідувачі; 2 бали – поставили 2 відвідувачі

 

Зручність та комфортність перебування у суді

Чи характерно для приміщень суду:

19  - достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,

підготовки до засідання

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

20 – вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

21 – чистота та прибраність приміщень

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

22– достатність освітлення

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

 

Повнота та ясність інформації

23 Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?

         5 балів – поставили 9 відвідувачів; 4 бали  – поставив 1 відвідувач

 

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація

щодо:

24 – розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

25 – правил допуску в суд та перебування в ньому

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

26– справ, що призначені до розгляду

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

27 – зразків документів (заяв, клопотань тощо)

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

28 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів

         5 балів – поставили 6 відвідувачів; 3 бали – поставили 2 відвідувачі; 2 бали – поставили 2 відвідувачі;

29 Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет?

         Так –  підтвердиди 5 відвідувачів,

         Ні –  підтвердиди 5 відвідувачів,

30 Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?

         Так –  підтвердиди 5 відвідувачів

 

Сприйняття роботи працівників апарату суду:

31 Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

 

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

32– доброзичливість, повагу, бажання допомогти

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

33 – однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

34 – професіоналізм, знання своєї справи

         5 балів – поставили 10 відвідувачів

 

         Респонденти, які у запитанні No10 відповіли «1» на запитання No53 або закінчити інтерв’ю!

 

Дотримання строків судового розгляду

35 Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по

Вашій справі?

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

 

36 Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу

засідання?

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

37 Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд

справи?

          5 балів – поставили 6 відвідувачів

38 Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у

розгляді Вашої справи?

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

 

Сприйняття роботи судді

39 – неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому

тиску, якщо такий був)

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

40– коректність, доброзичливість, ввічливість

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

41– належна підготовка до справи та знання справи

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

42– надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

43– дотримання процедури розгляду

         5 балів – поставили 6 відвідувачів

 

Респонденти, які у запитанні No10 відповіли «2» або «4»

на запитання No 53 або закінчити інтерв’ю!

Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)

44 Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?

         3 відвідувачі з 5 опитаних сказали так;

         2 відвідувачі з 5 опитаних сказали ні

45 Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?

         3 відвідувачі з 5 опитаних сказали ні;

         2 відвідувачі з 5 опитаних сказали так

46 Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?

         5 відвідувачі з 5 опитаних сказали так;

        

Інтерв’юере! Респонденти, які на запитання No 45 відповіли «2» або «9»

на запитання No 50!

47 Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?

         5 відвідувачі з 5 опитаних сказали так;

 

Якщо Вам вдалось ознайомитись із текстом рішення, будь ласка, дайте відповіді на питання, використовуючи 5-бальну шкалу:

(1 –цілком ні, 2 – швидше ні, 3 – більш-менш (варіант: і так, і ні), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 9 – КН)

48 Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?

         5 відвідувачі поставили 5 балів;

49 На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим?

         3 відвідувачі поставили 5 балів; 2 відвідувачі поставили 1 бал

 

Вкажіть загальну кількість:

50– судових засідань, що відбулися по Вашій справі

         1 відвідувач поставив 4 судових засідання по його справі;

         2 відвідувачі поставив 3 судових засідання по їх справі;

         1 відвідувач поставив 2 судових засідання по його справі;

         1 відвідувач поставив 1 судове засідання по його справі.

 

51– судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію

роботи суду

         не зазначено

52 – візитів до суду, що не були пов'язані з участю в судових засіданнях

         не зазначено

Блок 3. Зміни та рекомендації (заповнюється за бажанням суду)

53. Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості слід покращувати в першу чергу? Проставте в порядку важливості сім вимірів якості за ступенем важливості для Вас. 1 – найбільш важливий вимір якості (слід покращувати в першу чергу), 7 – найменш важливий вимір якості.

 

Доступність суду; 5 відвідувачів поставили 3 бали; 5 відвідувачів поставили 2 бали;

Зручність та комфортність перебування у суді; 5 відвідувачів поставили 2 бали; 5 відвідувачів поставили 3 бали;

Повнота та ясність інформації; не обрано

Дотримання строків судового розгляду; 10 відвідувачів поставили  1 бал

Якість роботи працівників апарату суду; 10 відвідувачів поставили 2 бали;

Якість роботи судді;10 відвідувачів поставили 1 бал;

 

54. Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні

         Відвідувачі відмовлялися давати пропозиції

 

55. Як Ви вважаєте, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?

         Так поставили 10 відвідувачів

56. Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями?

         Кращі, ніж очікував;  поставили 2 відвідувачі

         Гірші, ніж очікував

         Відповідають очікуванням поставили 8 відвідувачів

 

57. Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або ще раніше), то як, на Ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом?

         Покращилась значно

         Покращилась несуттєво

         Залишилась без змін; поставили 8 відвідувачів

         Дещо погіршилася

         Значно погіршилася

         Важко сказати

 

58. Чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?

         Так, відчув позитивні зміни; поставили 4 відвідувачі;

         Так, відчув негативні зміни

         Ні, не відчув ніяких змін; поставили 6 відвідувачів